Nieuwsbrief

Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten worden automatisch in uw winkelwagen getoond. Wij verzenden onze producten standaard met PostNL. De verzendkosten zijn hetzelfde als bij PostNL. Kleine producten zullen indien mogelijk per brievenbus post verstuurd worden, de meeste jassen zijn te groot en moeten als pakket worden verstuurd (meestal  6.95 binnen NL).
Ook is het mogelijk om DHL te kiezen, maar dan duurt de bezorging iets langer omdat wij niet dagelijks bij een DHL Servicepunt komen.
In overleg kan ook voor een andere verzendmethode gekozen worden.Kan ik producten afhalen?
Om kosten en het milieu te sparen maken wij vaak gebruik van gebruikte verpakkingen om producten te verzenden.

Onze webshop heeft geen fysieke winkel of showroom. Alleen in bijzondere gevallen en na overleg om een afspraak te maken kunnen producten afgehaald worden. U vind het afhaaladres rechtsonder op onze homepage onder contact informatie. U kunt bij het afhalen contant betalen, maar betalen met pinpas of creditcard is dan helaas niet mogelijk.

Hoe moet ik mijn hond meten?

Onderstaande foto geeft aan welke maten u moet meten.
Meten
A - Gewenste lengte van de col (alleen voor jasjes met col)
B - Meet de omtrek van het smalste gedeelte direct achter de oren (alleen voor jasjes met col)
C - Meet de omtrek van het brede gedeelte van de hals, waar de halsband zit
D - Ruglengte van halsband tot staartaanzet
E - Gewenste lengte van de jas
F - Borstomvang, meet de omtrek van de borst (waar die het grootst is)
G - Buikomvang, meet de omtrek van de buik (waar die het kleinst is) 

Het makkelijkst meet u met een kleermakers meetlint (centimeter). Neem de maat niet te strak.

Welke kleuren kan ik kiezen?

Bij het doorgeven van de maten kunt u ook aangeven in welke kleur u de jas of body wilt. Wij hebben diverse kleuren stof op voorraad, indien er geen voorraad is zullen wij bij onze leveranciers navraag doen. Als de gewenste kleur niet leverbaar is, dan zullen we met u overleggen wat de mogelijkheden zijn. Een aantal voorbeelden (ook andere kleuren zijn mogelijk, vraag naar de mogelijkheden): Let op: niet al deze voorbeelden zijn altijd leverbaar.

Zwart met witte ster Blauw met witte ster Paars met witte ster Rood met witte ster Camouflage grijs Camouflage blauw Beige Bruin Donkerblauw Donkerrood Fuchsiaroze Groen Kobaltblauw Rood Wit Zwart

Ik heb iets besteld maar hoor verder niets meer?

Het komt wel eens voor dat een klant een fout e-mail adres opgeeft. E-mails voor het bevestigen van de bestelling zullen dan natuurlijk niet aankomen. Neem contact met ons op via info@amazingdoggear.nl en dan kunnen wij het e-mail adres corrigeren. U kunt natuurlijk ook opnieuw registreren met het juiste e-mail adres.

Ik ben de e-mail met betalingsgegevens kwijtgeraakt, hoe kan ik betalen?

Kijk bij 'mijn bestellingen' om het bedrag terug te vinden. Betalingen kunnen gedaan worden naar onderstaande rekening:
IBAN: NL30 RABO 0302 1944 79
BIC: RABONL2U

Ik ben niet tevreden over het product, wat nu?

U heeft na levering van uw bestelling 14 dagen de tijd om de producten te beoordelen. Bent u niet tevreden neem dan contact met ons op via info@amazingdoggear.nl. U heeft het recht om het product terug te sturen. Verzendkosten voor het terugsturen zijn voor uw rekening. Het aankoopbedrag zullen wij (inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending) terugstorten op uw rekening.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Neem contact met ons op via info@amazingdoggear.nl. Wij zullen ons uiterste best doen om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen.